Turun Marttayhdistyksen toimintaryhmänä meillä on oma ns. vetoryhmä, joka toimintaryhmän vetäjän kanssa suunnittelee ja toteuttaa ryhmämme toimintaa. Toimintaryhmämme vetäjä on myös Turun Marttayhdistyksen hallituksen jäsen.

Toivon Marttojen vetoryhmä 2023

Leni Blomvalltoimintaryhmän vetäjä
Irja Vesajärvivaravetäjä
Sirpa Hietarintarahastonhoitaja
Pia Carne
Raija Koski

Ilmoitamme toiminnastamme jäsenille pääasiassa sähköpostilla. Lisäksi tiedotamme tulevista tapahtumista Turun Sanomien Yhdistystoiminta-palstalla tapahtumaa edeltävän viikon maanantaina. Toimintaryhmällä on myös oma Facebook-sivu, jonne on linkki etusivulla. Turun Marttayhdistyksen facebook-sivun löydät täältä.

Kaikki toimintaryhmämme jäsenet ovat Turun Marttayhdistyksen jäseniä ja oikeutettuja osallistumaan yhdistyksen kokouksiin sekä muuhun yhdistyksen järjestämään yhteiseen toimintaan. Näistä ilmoitetaan Turun Marttayhdistyksen sivuilla.

Turun Marttayhdistys kuuluu Lounais-Suomen Marttapiiriin ja jäsenemme voivat osallistua Lounais-Suomen Marttojen jäsentapahtumiin. Piirin kursseista ja tapahtumista löydät tietoa täältä.

Marttaliitto järjestää jäsenille opintomahdollisuuksia erilaisista aiheista. Kannattaa tutustua opintotarjontaan ja vaikka aloittaa opinnot yhdessä marttakaverin kanssa. Marttaliitto on myös sopinut erilaisista jäseneduista, joista löydät lisää tietoa täältä.

Oletko jo tutustunut Martat-sovellukseen? Ruokaohjeet, kodinhoito, käsityöt, puutarha ja huonekasvit sekä sesongin mukaiset vinkit löydät kootusti Martat-sovelluksesta. Sovelluksessa voit tallentaa suosikkiruokaohjeesi, suunnitella viikon ruokalistan ja tilata muistutuksia kotitöistä.